Rejestry, ewidencje i archiwa
W tutejszym Sądzie są prowadzone odpowiednie rejestry i ewidencje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 19.11.1987 rwraz z późniejszymi zmianami - regulamin wewnętrznego urzędowania sądów powszechnych oraz zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 22.02.1988 r. z późniejszymi zmianami w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej, a zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 5.05.1989 r. wraz z późniejszymi zmianami w sprawie okresów przechowywania i warunków niszczenia akt spraw sądowych lub przekazywania ich archiwom państwowym są prowadzone ewidencje spraw archiwalnych.
Udostępnianie danych zawartych w tychże prowadzonych rejestrach i ewidencjach odbywa się zgodnie z przepisami powołanymi wyżej oraz przepisami o dostępie do informacji publicznej.
Sąd Rejonowy w Tucholi przyjmuje interesantów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania sądu
Udostępnianie danych zawartych w tychże prowadzonych rejestrach i ewidencjach odbywa się zgodnie z przepisami powołanymi wyżej oraz przepisami o dostępie do informacji publicznej.
Sąd Rejonowy w Tucholi przyjmuje interesantów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania sądu