Rejestry, ewidencje i archiwa
Na wszystkich pismach wpływających do Sądu umieszcza się adnotację zawierającą :
nazwę Sądu , datę wpływu , liczbę załączników.
Na żądanie osoby wnoszącej pismo biuro podawcze lub upoważniony pracownik poświadcza przyjęcie pisma na jego kopii lub w książce doręczeń.
Pisma adresowane do prezesa sądu imiennie...
Przyjmowanie spraw i ich załatwianie , to wszelkie pisma kierowane do tutejszego Sądu wpływają do biura podawczego, które następnie są przekazywane przewodniczącym poszczególnych wydziałów, którzy nadają wszelkim sprawom bieg. Sprawy rozpoznawane są w kolejności zgodnie z datą ich wpływu.
Przyjmowanie i załatwianie spraw, prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz zasadach udostępniania danych w nich zawartych Sąd działa na podstawie Ustawy "Prawo o ustroju Sądów Powszechnych z dnia 27 lipca 2001 roku i regulaminie wewnętrznego urzędowania sądów powszechnych oraz Ustawy o ochronie informacji niejawnych /Dz.U.Nr.11,...
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Sądzie Rejonowym w Szubinie następuje poprzez przyjmowanie pozwów i wniosków w biurze podawczym lub doręczanych za pośrednictwem Poczty.
Załatwianie spraw w formie wyroków, postanowień i wpisów.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw; Pisma kierowane do Sądu są przyjmowane przez biuro podawcze . Biuro podawcze kieruje pisma do poszczególnych wydziałów > Wydziały przydzielają sprawy sędziom w nich orzekającym. Sędziowie kierują ...
Przyjmowanie i załatwianie spraw, prowadzenie rejestrów, ewidencji i archiwów oraz udostępnianie danych w nich zawartych określają następujące przepisy: Ustawa z dnia 27.VII.2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070 z późn. zm.) Ustawa z dnia 22.I.1999r. O ochronie...